Photobucket

Thursday, November 01, 2007

[怎样,最近过得快乐吗?]
我只是笑笑。。

快乐这事儿,就能这样说说吗?
我说,过得还不错,
然而,却无法眼睁睁的欺骗自己过得很快乐
[那。。是不快乐?]
又好像不是,应该是。。很空吧。。
有时候。。空得让我也不知所措,面对空荡荡的日子,我只能把专注力放在自己应该把守的坚持,而那份属于你的坚持呢?我不知道,好不知道,可不可以。。别再难过了呢。。
就连我的电话,也泣不成声。。


[what happen to you? what happen]
[nothing big serious, i will pass thru like you did. just dont dam dai me ok?please]
[i tot what happen to you -_- mou dam dai you loo]
谢谢你的不丢下。。让我在这个深夜里还有你可以依靠
外表坚强的我,有时候真的不堪一击。。
有时候会根登辉一样, cry like a baby

只要我们都爱着,无论多苦都值得,说好的,你怎么忘了。。


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

5 comments:

Anonymous said...

my shoulders is owaz aound u ^^

Zell said...

Who cry like a baby? LOL, you should try that when you are too stress, it's so alright for gals to do so but not guys though. I can only imagine myself doing that but not really doing it, lol

Anonymous said...

我想
我不會問你 最近快不快樂
我會問 最近有沒有不快樂

xuanxuan said...

i know you will do it,tk king

因为有你们在的关系,一切的不快乐好像不是不快乐了 -_-

Anonymous said...

suddenly realize..
i still can read ur blog even though im in the office now ._.

总有些奇遇,比方说当我遇见你 ^^